Testeaza-i pe toti, fara sa fii absurda!

joi, 3 aprilie 2008

Noi, femeile, avem un talent oribil de a ceda dor in fata barbatilor care anticipeaza gandirea noastra, siguri pe ei si 50% (daca, nu mai mult) misogini. Desigur, acest lucru se intampla deoarece ne place sa luptam contra morilor de vant, sa fim mereu provocate sa ne demonstram abilitatea in a obtine ceea ce dorim. Ei, spre deosebire de noi, spun lucruri frumoase cand vor ceva, iar siguri pe ei sunt mereu. Noi suntem sigure pe noi si devenim "rele" cand vrem ceva, caci dragute suntem constant.

O femeie ii da o palma unui barbat doar cand e ccomplet dezarmata; adica atunci cand el foloseste impotriva ei, cea mai putermica arma detinuta de ea. Si e cumplit cand se intampla asta. Dar, dragii mei, atunci cand sunteti pasuiti inseamna ca va aflati in pericol maxim; daca tu crezi ca ai "umilit" o femeie, dar ea este in continuare sigura pe ea, atunci e clar ca razbunarea ei va fi la fel de dulce cum a fost sentimentul redat de falsa ta izbanda. Nu uitati ca femeia l-a facut pe barbat sa muste marul, insa tot ea v-a dat viata.

Oricum ideea e ca noua ne plac barbatii puternici din toate punctele de vedere. Sunt o provocare; cui nu-i plac provocarile? ;;)

10 comentarii:

Anonim spunea...

Ah, ce-mi place!:)...The best!

Anonim spunea...

The best you never had!;)

Vlad Voicu spunea...

O femeie care da o palma unui barbat nu e suficient de inteligenta sa îl lovească in alt fel.

runner spunea...

Ah, pardon, o femeie suficient de inteligenta ii da un sut unde il doare mai tare barbatului care o dezarmeaza! ;)

Vlad Voicu spunea...

o femeie puternica nu e niciodată dezarmată, doar deaia e o femeie puternica, nu?
Si parca erai total împotriva contactelor fizice cu tenta violenta(spre deosebire de mine)...ce s-a intamplat acum?

runner spunea...

Parca nu erai atat de naiv! Eu nu vorbesc acum de violenta; stii prea bine ca nu suport cand oamenii se iau la bataie ca animalele, insa cand vine vorba de o palma data de o femeie unui barbat in conditiile expuse in articol e vorba de un orgoliu feminin. Stiu ca pricepi, nu inteleg de ce te chinui sa primesti explicatii de care nu ai nevoie. Ar trebui sa fi magulit ca eu recunosc anumite adevaruri in articol.

Vlad Voicu spunea...

oh, dar înţeleg prea bine, chestia e ca e absurd sa fi împotriva violeneti si ca singura soluţie pe care o găseşti când iţi este rănit orgoliul sa fie una fizica.(sunt sigur ca ai si arme mai puternice).Nu numai ca e absurd dar e si groaznic de ipocrit.Sper sa sesizezi.

Anonim spunea...

O femeie puternica dand o palma unui barbat e un spectacol unic. E ca si cum un animal de prada puternic (a se citi/imagina orice aluzie felinica) e doborat in plina glorie. Trebuie sa recunoastem, oricat de misogini am fi, ca un barbat invins poate cel mult sa inspire mila, niciodata admiratie. Evident, doar femeile superioare isi pot pstra gratia in momentul infrangerii.

Anonim spunea...

gramatica lasa de dorit.....si redactarea textului!...dar, in esenta, un misoginism "feminin" bine mascat sub aceste cuvinte poleite!!!

runner spunea...

Anonim, ma bucur ca imi citesti blogul si multumesc pentru reprosuri; am citit o de o gramada de ori articolul acesta si altele de dinainte sa-mi dau seama ce greseala gramaticala am facut. Chiar ma speriasem pentru ca nu fac dezacorduri si chiar ii corectez fara mila pe ceilalti. Cred ca problema de gramatica era la "imi place", titlul tabelului cu blogurile preferate. La inceput era doar Andressa, iar apoi am adaugat si celelalte bloguri, dar titlul ramasese neschimbat. In ceea ce priveste redactarea, e o probelema mai veche a mea deoarece e mult mai greu sa te exprimi in scris. Ma raog, data viitoare astept exemple si mai concrete de greseli! :)

Butonand

1." Jtiu ca am uitat d ziua ta!da si d existenta ta am uitat :p! Sunt mandra sa fiu ultima persoana care iti zice happy birthday! nu inteleg de ce all ppl vor sa fie primii." (20.23,3iun07)
"P.S. Ai de gand sa t intorci printre muritorii d rand pt a ne "sprijini" reciproc, prin viata de kkt, pana cand soarta ne va desparti? (nu e o cerere in casatorie!) :P" (20.31,3iun07)
2."Nimeni sa nu se amageasca l gandul k va dura ceea ce isi doreste, mai mult decat tot ceea ce a fost! (acesta este statusul lui:)." (23.33,6iul07)
3."Am provocat soarta, iar soarta a acceptat! :d tare faza... Cute movie :P." (1.19, 21aug07)
4."D c din viata asta nu n amintim decat momentele fericite, momentele in care am plutit, momentele sincere...d c nu ne amintim momentele triste,momentele amare, minciunile...d c suntem facuti sa uitam c ne-a facut sa suferim, c au facut persoane care ne-au deceptionat si mai mult, sa la iertam?...oare d c nu suntem ranchiunosi?...:" (13.52,21aug07)
5."Iara stau sh m gand l nemurirea sufletului...d c oare nu ma ia somnul? d c imi apare tot el in minte?...dar lasa, faptul ca n-am vb cu el mi-a facut bine.." (1.10, 7sept07)
6."Sunt cel mai tembel copil al lu' mama (sh singurul d altfel).. m-a apucat o stare de melancolie exagerata sh k s fie treaba treaba my asc sh mel :X...shot me!..." (22.14, 11sept07)
7. "Patul meu scartaie...u dormi dja, dar maine (care e de fapt azi) o sa vezi ca eu ti-am spus in seara asta ca patul meu scartaie...sh rau!:P...am atata energie!..." (0.23,18sept07)
8."Cine se bate se iubeste! :)) si nu cred ca e cazul sa distrugi o casnicie! in plus lp e gelous :P" (16.38, 21 sept07)
7. "de fiecare data e o mare placere pt mine sa ies cu o fata asa frumoasa!" (20.33, 24 sept07)
8. "fi sigura ca nu ma pot distra, mai ales ca nu esti langa mine" (15.10,30 sept07)
9."pey, nu am calc deci nici mess si nici nu am postat (inca ;) ) dar la urma urmei era un bip, poate insemna multe... "buna!" este insemnatatea in cazul acesta. Bafta la mate si somn usor :)" (21.57, 2oct07)
10. "ceva frumos pt mine esti tu" (o ora, 24martie07)
11." De ce viata e asa rea?de ce nu poti fi fericit tot timpul? cat ai clipi zambetul se trasforma in lacrima? tot ce ai crezut se duce pe apa sambetei & adevarul te doare? de ce plangi?" (23.25,8oct07)
12."Ce tare e sa te regasesti intr-un post de blog, nu credeam ca o sa mi se intample...:) thanks a lot!" (14.34,5oct07)
13."Se pare ca am lasat o oarecare amprenta unul asupra celuilalt..Interesant.." (sagetatorul-nu retin data si nici ora)
14."That hurts...Contabilizam: e deasemenea indragostit de tine (cine nu e?) si e smart probabil funny..dar nu atat de dragut..AnywayS.. Concluzionam: NO!" (scotty-nu retin data si nici ora)
15."dak l-ar vedea peskaru senior pe fisu praf cu tigara in gura" (2.41,1ian08)
16."Cum e p la tine? K la noi e sweet enough! Ma dau la el! Cred k am baut kam mult :)) have fun!" (21.54,31dec07)
17."Frate!Ink un om si se epuizeaza o2-ul!Groaznic! Urasc mijloacele de transport in comun.. Am plecat btw..:P" (15.50,29dec07)
18."Soso, ce ma leaza de el? Nu rasp! Dc exista ele?nu rasp nici la asta! Cred ca mi-e dor de ceva ce nu a fost ever al meu!nu nd! Sunt sad(nu zi nik, oricum feeling bad)" (22.15,28dec07)
19.Si mesajul pretty de AnNou: " La multi ani! Sa fii fericita si iubita, nu ca nu ai fi! :d.. Sper sa ne intelegem la fel de bn ca pana acum, chiar mai bine! Numai ganduri bune si nu uita ca te iubesc!" (2.45, 1ian08)


20."how do we reverse the chemistry? h a plecat, nu rasp la tel.. i mai are un pic si plange.. s vrea sa stea cu mine, iar mie mi-e dor d a! :( .. ah! :P" (23.01, 8 noi 08)
21."nu stii cat m-am bucurat k te-am vazut s ingerasul tau a tinut cu mine.." (14.30, 30mar08)
22. "zbor puiut te pup" (22.58, 23apr08)
23." puiu eu m-am pus in pat ca sa am timp mai mult sa visez frum adica pe tine sau mai bine zis pe amandoi te pup" (1.07, 25mai08)