Testeaza-i pe toti, fara sa fii absurda!

marți, 16 octombrie 2007

Caracterizare

1.
E genul de baiat cu care, daca nu as fi cuplata si daca mi-ar propune, as accepta sa formez un cuplu imediat!
Imi place cum arata, imi place cum gandeste, imi place cum se poarta!

L-am placut de dinainte de a sti ca va fi colegul meu..
L-am placut si cand a fost, il plac si acum!

Prejudecata in ceea ce-l priveste: ca el respira pentru o anumita tipa!


2.
Desi e destept, si-mi seamana mult, nu as fi cu el mai mult de o seara. Manipuleaza la fel ca si mine, si s-ar termina cu al 3-a razboi mondial!
Pe de alta parte, e zgarcit, egoist si misogin in proportie de min 70%.

Prejudecata in ceea ce-l priveste: ca nu are fitze!


3.
E bun pe postul de amant! :)) Ar incapea in sifonier; desi experienta lui in materie de relatii o estimez cu usurinta la zero, cred ca stie sa se poarte cu o femeie/fata.

Ar trebui sa sarute bine!

Prejudecata in ceea ce-l priveste: ca e tocilar...

Sa trecem si la fete...

4.
Egoism si mandrie...
Poate fi o prietena de nadejde (in 90% din cazuri, e), e desteapta frumoasa...of, dar face mereu alegerea gresita. Are un instinct de iubire materna dezvoltat pentru orice tip din jurul ei, si cand il vede in postura de viitor iubit pentru alta, brusc devine interesata de el..
Ciudat!

Prejudecata: ca-i tocilara...



5.
Fitze si mofturi.
Singura la parinti, crescuta in puf.
hey, lady, notele nu sunt totul in lumea asta!
Admir manipularea prin dubla personalitate! (trebuie sa recunosc ca doar cineva inteligent se poate descurca cu asa ceva!)

Prejudecata: ca nu e de gasca!


6.
Barbie.
N-o fi desteapta, nici descurcareata sau de gasca, dar stie sa se machieze, si chiar arata 90-60-90!
Congratulations!

Prejudecata: ca are fite.


7.
Poate prea desteapta pentru lumea asta?
Poate suferinda de nepopularitate?

Prejudecata: daca faci ceva nelalocul lui esti automat si proasta si mandra de tine si urata...

Really sorry about her!


DACA NU AM DAT NUME=>NU TREBUIE SA LE DATI VOI! ;)

8 comentarii:

scotty spunea...

CLAR!... eu nu ma regsaesc aici.. tu si cu ILC nu?? Creati "TIPURI" de personaje :)..anyways... ce greu e sa-mi tin gura :D

Mihai spunea...

inca nu stiu cine incape in sifonier (desi am niste idei in creier)

runner spunea...

memelush, am zis ca nu trebuie sa dai nume, le-as fi dat eu daca era necesar! :))
green dream, da, eu si IL Caragiale! =))

Anonim spunea...

...nu pot sa zic nimic...si mama doamne cate as putea zice...:O:O:O:O:O:O:O:O...am nevoie de mari si importante explicatii

Anonim spunea...

...prea mijto postul asta...e chiar foarte tare...contrastul dintre aparenta si esenta...

runner spunea...

diana, ma bucur ca ti-a placut acest post...idei mai am, dar trebuie sa ma gandesc la cum sa le expun in asa fel incat sa starnesc doar umorul celor din jur, nu si altceva!

scotty spunea...

din pacate.. la mine nu a functionat cum trebuie..poate sunt eu 'broken'..nu am ras.. exact opusul...

runner spunea...

Hmm...m-am gandit si la asta, green dream, si vreau sa-mi cer scuze anticipat daca cineva se simte prost din cauza celor scrise de mine, desi..puteti sa nu ma mai cititi daca nu va convine ceva!

Butonand

1." Jtiu ca am uitat d ziua ta!da si d existenta ta am uitat :p! Sunt mandra sa fiu ultima persoana care iti zice happy birthday! nu inteleg de ce all ppl vor sa fie primii." (20.23,3iun07)
"P.S. Ai de gand sa t intorci printre muritorii d rand pt a ne "sprijini" reciproc, prin viata de kkt, pana cand soarta ne va desparti? (nu e o cerere in casatorie!) :P" (20.31,3iun07)
2."Nimeni sa nu se amageasca l gandul k va dura ceea ce isi doreste, mai mult decat tot ceea ce a fost! (acesta este statusul lui:)." (23.33,6iul07)
3."Am provocat soarta, iar soarta a acceptat! :d tare faza... Cute movie :P." (1.19, 21aug07)
4."D c din viata asta nu n amintim decat momentele fericite, momentele in care am plutit, momentele sincere...d c nu ne amintim momentele triste,momentele amare, minciunile...d c suntem facuti sa uitam c ne-a facut sa suferim, c au facut persoane care ne-au deceptionat si mai mult, sa la iertam?...oare d c nu suntem ranchiunosi?...:" (13.52,21aug07)
5."Iara stau sh m gand l nemurirea sufletului...d c oare nu ma ia somnul? d c imi apare tot el in minte?...dar lasa, faptul ca n-am vb cu el mi-a facut bine.." (1.10, 7sept07)
6."Sunt cel mai tembel copil al lu' mama (sh singurul d altfel).. m-a apucat o stare de melancolie exagerata sh k s fie treaba treaba my asc sh mel :X...shot me!..." (22.14, 11sept07)
7. "Patul meu scartaie...u dormi dja, dar maine (care e de fapt azi) o sa vezi ca eu ti-am spus in seara asta ca patul meu scartaie...sh rau!:P...am atata energie!..." (0.23,18sept07)
8."Cine se bate se iubeste! :)) si nu cred ca e cazul sa distrugi o casnicie! in plus lp e gelous :P" (16.38, 21 sept07)
7. "de fiecare data e o mare placere pt mine sa ies cu o fata asa frumoasa!" (20.33, 24 sept07)
8. "fi sigura ca nu ma pot distra, mai ales ca nu esti langa mine" (15.10,30 sept07)
9."pey, nu am calc deci nici mess si nici nu am postat (inca ;) ) dar la urma urmei era un bip, poate insemna multe... "buna!" este insemnatatea in cazul acesta. Bafta la mate si somn usor :)" (21.57, 2oct07)
10. "ceva frumos pt mine esti tu" (o ora, 24martie07)
11." De ce viata e asa rea?de ce nu poti fi fericit tot timpul? cat ai clipi zambetul se trasforma in lacrima? tot ce ai crezut se duce pe apa sambetei & adevarul te doare? de ce plangi?" (23.25,8oct07)
12."Ce tare e sa te regasesti intr-un post de blog, nu credeam ca o sa mi se intample...:) thanks a lot!" (14.34,5oct07)
13."Se pare ca am lasat o oarecare amprenta unul asupra celuilalt..Interesant.." (sagetatorul-nu retin data si nici ora)
14."That hurts...Contabilizam: e deasemenea indragostit de tine (cine nu e?) si e smart probabil funny..dar nu atat de dragut..AnywayS.. Concluzionam: NO!" (scotty-nu retin data si nici ora)
15."dak l-ar vedea peskaru senior pe fisu praf cu tigara in gura" (2.41,1ian08)
16."Cum e p la tine? K la noi e sweet enough! Ma dau la el! Cred k am baut kam mult :)) have fun!" (21.54,31dec07)
17."Frate!Ink un om si se epuizeaza o2-ul!Groaznic! Urasc mijloacele de transport in comun.. Am plecat btw..:P" (15.50,29dec07)
18."Soso, ce ma leaza de el? Nu rasp! Dc exista ele?nu rasp nici la asta! Cred ca mi-e dor de ceva ce nu a fost ever al meu!nu nd! Sunt sad(nu zi nik, oricum feeling bad)" (22.15,28dec07)
19.Si mesajul pretty de AnNou: " La multi ani! Sa fii fericita si iubita, nu ca nu ai fi! :d.. Sper sa ne intelegem la fel de bn ca pana acum, chiar mai bine! Numai ganduri bune si nu uita ca te iubesc!" (2.45, 1ian08)


20."how do we reverse the chemistry? h a plecat, nu rasp la tel.. i mai are un pic si plange.. s vrea sa stea cu mine, iar mie mi-e dor d a! :( .. ah! :P" (23.01, 8 noi 08)
21."nu stii cat m-am bucurat k te-am vazut s ingerasul tau a tinut cu mine.." (14.30, 30mar08)
22. "zbor puiut te pup" (22.58, 23apr08)
23." puiu eu m-am pus in pat ca sa am timp mai mult sa visez frum adica pe tine sau mai bine zis pe amandoi te pup" (1.07, 25mai08)