Testeaza-i pe toti, fara sa fii absurda!

vineri, 12 octombrie 2007

Perspective.Prejudecati.

Te trezesti dimineata, mananci, deschizi calculatorul, pleci la scoala, te intorci acasa, dormi si o iei de la capat a doua zi. Si asa a trecut ieri, asa trece azi, asa trece maine, pana te trezesti ca ai terminat clasa a9-a, nu mai esti un boboc si ai inceput, in mod logic, a 10-a.



S-a incheiat a patra saptamana de scoala, dar parca maine se incheie semestrul; spun astea in sensul ca parca a trecut o vesnicie de cand am fost in 15 septembrie, nu ca am avea un program lejer de sfarsit de semestru.

De unde sentimentul acesta? Habar n-am! daca as sti as spune.. Poate pentru ca noi ne-am schimbat, pentru ca deja nu mai exista perioada de "hai sa facem cunostinta", pentru ca deja stim cat poate, cine este, ce vrea fiecare. E trist sa o spun, dar deja ma plictisesc comentariile prietenilor mei, ale celor cu care comunicam cel mai frecvent pana acum (poate sunt prea pretentioasa!), observ cu neputinta ca ma atrag mai mult cei pe care ii ignoram inainte (si nu pentru ca ma deranja ceva la ei, ci pur si simplu pentru ca reuseam sa-mi petrec cele 7 ore zilnice de cursuri doar cu "cei mai buni prieteni"), in detrimentul celor cu care imi petreceam majoritatea timpului.



Pe de o parte parca mi-e dor de ultima banca, de "agatat"...

Pe de alta parte, banca a 3-a (cea in care stau acum), imi ofera garantia ca fac ceea ce-mi doresc si nu ma las influentata de nimeni si nimic!



Azi priveam in jur...In cele 10 minute ale uneia din pauze mi s-a derulat un film in care am observat personalitatea fiecaruia dintre colegii mei! Cand i-am cunoscut aveam atatea prejudecati...De fapt nici azi nu stiu care sunt adevaratele prejudecati in ceea ce-i priveste si care sunt doar concluzii trase gresit la o prima impresie.



Sunt genul de om caruia ii place sa fie in centrul actiunii, sa se implice, sa lupte si sa triumfe.

Trebuie sa recunosc ca mi se pare ciudat sa descopar oameni al caror scop e sa stea cat mai deoparte! Colega aceasta a mea, care lupta sa stea mereu pe margine, le are pe toate! E frumoasa, desteapta...si are puterea sa priveasca si sa interpreze doar pentru ea. Alta e genul care s-ar amesteca, insa fara sa vrea se lasa influentata de aspectul fizic. Si totusi are si ea frumusetea ei, chiar una fizica, as putea spune. Tin la ea ca e ca mine...merge pe principiul "un geaman nu poate tine un secret".

Tot din ciclul celor care stau deoparte e si el, desi la el tin sa cred ca motivele sunt de natura feminina.

Alte exemple la categoria "pe margine" sunt "neintegratii". sincer? Mi-e mila de cei care nu s-au putut integra... Eu sunt de parere ca daca cineva nu poate sa se integreze intr-un grup, atunci nu ar trebui sa fie in grupul respectiv, pentru ca o ipoteza logica spune ca "orice individ are locul lui" deci daca nu s-a integrat, atunci locul lui e in alt grup, unde sa poata avea incredere in sine si unde sa-i fie recunoscute calitatile!



La polul opus sunt cei care ies in evidenta, fie pentru ca vor sau fie din inertie! Am exemplul clar al omului care se lupta pentru a iesi din tipar! Pentru ea, caci e o colega, e vital sa fie bagata in seama, sa se tina cont de ea si sa se faca totul intocmai cum spune ea! Imi pare rau ca o spun, dar e egoista si i-ar sta mai bine daca s-ar mai schimba... Exista si varianta masculina a acestui tipar.. El, daca il privesti mai indeaproape e chiar mai rau ca ea!

Cei care ies in evidenta din inertie sunt cei destepti.. Cei cu adevarat destepti. Inca incerc sa gasesc pe cineva care sa intre la aceasta categorie, pe cineva din colegii mei, desigur. Dar nu gasesc, poate sunt nedreapta, dar cred ca cel care iese in evidenta din inertie e "colegul ideal", si stiu ca daca toti am fi perfecti, scoala n-ar mai avea farmec.

Pe de alta parte a planului sunt "fitosii". Nu, nu sunt oameni innebuniti dupa "vedetele" liceului (ne place sa credem ca noi suntem vedetele-ai naibii narcisisti!-) si nici nu sunt disperati dupa haine de firma sau muzica rock ( nu am nimic cu rockerii, insa ma dezgusta cei care pledeaza pentru un anumit gen, doar pentru a iesi in evidenta, desi ei asculta cu totul si cu totul altceva!). Fitosii mei gresesc doar pentru ca se cred mai destepti ca muritorii de rand... Cu toata stima pentru parintii lor si pentru ceea ce erau ei insisi inainte de liceu, trebuie sa le spun ca sunt "dageaba!" si ca deja majoritatea ne-am saturat de ei!

Cam atat..

Ca un post scriptum, trebuie sa recunosc ca eu ii simpatizez pe toti, desi adesea ma enerveaza majoritatea dintre ei, dar realizez ca si eu gresesc la fel sau mult mai rau ca ei si ca, la urma urmei suntem un colectiv...si trebuie sa ne acceptam unii pe altii, cu toate defectele si calitatile!

Postul acesta trebuia publicat vineri...poate ar fi fost mai sentimental daca l-as fi terminat atunci (l-am terminat azi, adica 15 octombrie!), oricum poate o sa revin pe acest subiect!

4 comentarii:

Anonim spunea...

...suntem diferiti..si totusi suntem la fel...suntem un tot...si fiecare este ceva...as putea sa ma gandesc la cel putin o persoana pentru fiecare categorie...dar la fel de bine s-ar potrivi toti la fiecare...fiecare cu momentele lui...

Anonim spunea...

dragut post... desi m-am regasit la categoria nu_prea_bine, daaaaar blogu tau e frumos:)...

scotty spunea...

humm.. :).. i will say nothing ..

runner spunea...

memelush, ma bucur ca iti place blogul meu! Iti multumesc, cu ocazia asta ca m-ai initiat in blogging! :P :D

Dydya, iti dau dreptate. Tocmai pentru ca suntem un tot reusim sa trecem fiecare peste defectele celorlalti! Dar nu e vorba doar despre momentele fiecaruia, ci despre intregul comportament.

Butonand

1." Jtiu ca am uitat d ziua ta!da si d existenta ta am uitat :p! Sunt mandra sa fiu ultima persoana care iti zice happy birthday! nu inteleg de ce all ppl vor sa fie primii." (20.23,3iun07)
"P.S. Ai de gand sa t intorci printre muritorii d rand pt a ne "sprijini" reciproc, prin viata de kkt, pana cand soarta ne va desparti? (nu e o cerere in casatorie!) :P" (20.31,3iun07)
2."Nimeni sa nu se amageasca l gandul k va dura ceea ce isi doreste, mai mult decat tot ceea ce a fost! (acesta este statusul lui:)." (23.33,6iul07)
3."Am provocat soarta, iar soarta a acceptat! :d tare faza... Cute movie :P." (1.19, 21aug07)
4."D c din viata asta nu n amintim decat momentele fericite, momentele in care am plutit, momentele sincere...d c nu ne amintim momentele triste,momentele amare, minciunile...d c suntem facuti sa uitam c ne-a facut sa suferim, c au facut persoane care ne-au deceptionat si mai mult, sa la iertam?...oare d c nu suntem ranchiunosi?...:" (13.52,21aug07)
5."Iara stau sh m gand l nemurirea sufletului...d c oare nu ma ia somnul? d c imi apare tot el in minte?...dar lasa, faptul ca n-am vb cu el mi-a facut bine.." (1.10, 7sept07)
6."Sunt cel mai tembel copil al lu' mama (sh singurul d altfel).. m-a apucat o stare de melancolie exagerata sh k s fie treaba treaba my asc sh mel :X...shot me!..." (22.14, 11sept07)
7. "Patul meu scartaie...u dormi dja, dar maine (care e de fapt azi) o sa vezi ca eu ti-am spus in seara asta ca patul meu scartaie...sh rau!:P...am atata energie!..." (0.23,18sept07)
8."Cine se bate se iubeste! :)) si nu cred ca e cazul sa distrugi o casnicie! in plus lp e gelous :P" (16.38, 21 sept07)
7. "de fiecare data e o mare placere pt mine sa ies cu o fata asa frumoasa!" (20.33, 24 sept07)
8. "fi sigura ca nu ma pot distra, mai ales ca nu esti langa mine" (15.10,30 sept07)
9."pey, nu am calc deci nici mess si nici nu am postat (inca ;) ) dar la urma urmei era un bip, poate insemna multe... "buna!" este insemnatatea in cazul acesta. Bafta la mate si somn usor :)" (21.57, 2oct07)
10. "ceva frumos pt mine esti tu" (o ora, 24martie07)
11." De ce viata e asa rea?de ce nu poti fi fericit tot timpul? cat ai clipi zambetul se trasforma in lacrima? tot ce ai crezut se duce pe apa sambetei & adevarul te doare? de ce plangi?" (23.25,8oct07)
12."Ce tare e sa te regasesti intr-un post de blog, nu credeam ca o sa mi se intample...:) thanks a lot!" (14.34,5oct07)
13."Se pare ca am lasat o oarecare amprenta unul asupra celuilalt..Interesant.." (sagetatorul-nu retin data si nici ora)
14."That hurts...Contabilizam: e deasemenea indragostit de tine (cine nu e?) si e smart probabil funny..dar nu atat de dragut..AnywayS.. Concluzionam: NO!" (scotty-nu retin data si nici ora)
15."dak l-ar vedea peskaru senior pe fisu praf cu tigara in gura" (2.41,1ian08)
16."Cum e p la tine? K la noi e sweet enough! Ma dau la el! Cred k am baut kam mult :)) have fun!" (21.54,31dec07)
17."Frate!Ink un om si se epuizeaza o2-ul!Groaznic! Urasc mijloacele de transport in comun.. Am plecat btw..:P" (15.50,29dec07)
18."Soso, ce ma leaza de el? Nu rasp! Dc exista ele?nu rasp nici la asta! Cred ca mi-e dor de ceva ce nu a fost ever al meu!nu nd! Sunt sad(nu zi nik, oricum feeling bad)" (22.15,28dec07)
19.Si mesajul pretty de AnNou: " La multi ani! Sa fii fericita si iubita, nu ca nu ai fi! :d.. Sper sa ne intelegem la fel de bn ca pana acum, chiar mai bine! Numai ganduri bune si nu uita ca te iubesc!" (2.45, 1ian08)


20."how do we reverse the chemistry? h a plecat, nu rasp la tel.. i mai are un pic si plange.. s vrea sa stea cu mine, iar mie mi-e dor d a! :( .. ah! :P" (23.01, 8 noi 08)
21."nu stii cat m-am bucurat k te-am vazut s ingerasul tau a tinut cu mine.." (14.30, 30mar08)
22. "zbor puiut te pup" (22.58, 23apr08)
23." puiu eu m-am pus in pat ca sa am timp mai mult sa visez frum adica pe tine sau mai bine zis pe amandoi te pup" (1.07, 25mai08)